Mittwoch, 20. Februar 2013

Ein paar Layouts

Heute zeig ich euch mal wieder ein paar Layouts. Nicht, dass ihr meint ich scrappe gar nicht mehr :)

Today I'll show you some layouts again, not that you think I'm not scrapping anymore :) 

Die Layouts habe ich alle für die Schnipselchallenge in meinem Lieblingsforum gewerkelt.

All the layouts I made for the Scrapchallenge in the SBT. 

Challenge #2

Challenge #4

Challenge #5

Eigentlich dachte ich, dass ich Nr. 1 schon gemacht habe, aber anscheinend hab ich das ausgelassen. Nr. 3 hab ich auch erstmal zurück gestellt, da ist die Aufgabe einen Patchwork-Hintergrund zu erstellen und da weiß ich noch nicht so genau, wie ich das umsetze.

I thought I also made #1, but it seems that I didn't. I also missed #3 so far. This challenge is to make a patchwork background and I don't know how to do this so far. 

Kommentare:

  1. I love your pages. The Challenge $ page is my favourite!

    AntwortenLöschen
  2. I love these. The neutral background is so soothing to the eye and the pops of colour draw my eyes into the photos.Thanks for sharing these.

    AntwortenLöschen
  3. cute layouts!! i love that you have banners on each layout! they're my fav!

    AntwortenLöschen
  4. Those are some very cute pages -- great banners! :)

    AntwortenLöschen